loader image

تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت در پالایشگاه‌های گازی رو به پایان است

تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت در پالایشگاه‌های گازی رو به پایان است

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت ما در پالایشگاه‌های گازی رو به اتمام است و در تجهیزات دوار نیز نسبت به سال ۱۴۰۰ دغدغه کمتری داریم.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد زمانی امروز (سه‌شنبه، ۱۹ مهرماه) در میزگرد علمی ترویجی (آموزشی) با عنوان «چالش‌های مدیریت تأمین گاز طبیعی در ماه‌های سرد سال و راه‌های برون‌رفت از آن» به آمادگی پالایشگاه‌های گازی برای فصول سرد سال اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در نیمه نخست امسال افزایش ۳درصدی در برداشت از مخزن و افزایش یک درصدی در تولید گاز و افزایش ۱۸ درصدی در تولید ال‌پی‌جی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه کاهش زمان تعمیرات اساسی (اورهال‌) پالایشگاه‌های گازی به افزایش تولید و خلق ارزش افزوده کمک می‌کند، افزود: تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت ما در پالایشگاه‌ها رو به اتمام است و در تجهیزات دوار نیز نسبت به پارسال که مشکلاتی داشتیم کاهش یافته است و امسال با کمترین دغدغه عرضه انتقال گاز را انجام خواهیم داد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: سال آینده پیش‌بینی می‌شود امکان ذخیره‌سازی گاز از محل جمع‌آوری گازهای مشعل فراهم شود.

کد خبر 462914

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *