loader image

تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی پایان یافت

به گزارش شانا، مهدی گرامی شیرازی در این‌باره اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه دوازدهم با استفاده از توان داخل و اقدام‌های نوآورانه و بهره‌مندی از قطعات و تجهیزات سازندگان داخلی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده با مشارکت جمعی همه گروه‌های عملیاتی با موفقیت تکمیل شد.

وی افزود: در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در مجموع ۱۴۱۱ مورد تعمیراتی مطابق با برنامه برای نوسازی و بازرسی دوره‌ای باهدف صیانت از تولید پایدار و ایمن کردن تجهیزات اصلی انجام شد.

مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع پارس جنوبی تصریح کرد: از اقدام‌های مثبت انجام‌شده پیش و حین اجرای تعمیرات اساسی می‌توان به برگزاری نشست‌های مدیریتی هفتگی از سه ماه پیش از آغاز تعمیرات اساسی ، ۱۲۰۰۰ نفر ساعت آموزش نیروهای اورهال، ایجاد گزارش‌های آنلاین و بهنگام از روند اجرای برنامه در واحد برنامه‌ریزی تعمیرات و کمترین انحراف از برنامه (کمتر از ۵ درصد) اشاره کرد.

گرامی گفت: رسیدن به نتیجه مطلوب، تولید زودهنگام و تزریق به‌موقع گاز به خط سراسری بدون هیچ حادثه ناتوان‌کننده‌ای در این عملیات، مرهون تلاش، همدلی و مشارکت گروه‌های بهره‌برداری، تعمیرات، ایمنی، بازرسی و همکاری همه واحدها بوده است که می‌تواند به‌عنوان نقطه قوت در اهداف و برنامه‌های پالایشگاه قلمداد شود.

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *