loader image

تفاهم نامه شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه شهید بهشتی

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بین شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه شهید بهشتی با هدف استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و توانایی‌های دانشگاه شهید بهشتی انجام شد. این آیین نامه به‌منظور رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی صنعت گاز در حوزه تولید هیدروژن از گاز طبیعی برگزار شد.

به گزارش شرکت ملی گاز ایران، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بین شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه شهید بهشتی روز شنبه، ۲۲ اردیبهشت، در روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه این شرکت از سوی مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز، و سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، امضا شد.

تشکیل کارگروه راهبردی برای تعیین، تدوین و توافق بر راهکارهای اجرایی بهینه مربوط به سیاست‌گذاری، اولویت‌بندی و تعریف پروژه‌های نشئت‌گرفته از نیازهای شرکت و اهداف راهبردی میان‌مدت و بلندمدت از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

همکاری به‌منظور امکان‌سنجی، تعریف و تدوین راهکارهای راهبردی (دستاوردهای حاصل از طرح) برای تهیه و تولید ابزارهای مختلف مورد نیاز شرکت در زمینه تولید هیدروژن از گاز طبیعی، یکی دیگر از اهداف تفاهم‌نامه امضاشده است.

موارد یاد شده به‌عنوان مصادیقی از یک بستر کلی برای رفع نیازهای پژوهشی موضوع این تفاهم‌نامه است و در صورت ارائه راهکارهای مورد توافق طرفین، می‌توان برای رسیدن به اهداف و تعمیم آن‌ها از این راهکارها بهره‌مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *