loader image

تولید بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت پارس جنوبی

تولید بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت پارس جنوبی

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین شمشیری در آیین تجلیل از متخصصان و کارکنان مجموعه اتاق کنترل نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امسال تولید پایدار برق در پالایشگاه‌های سایت ۱ و ۲ مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شد.

وی افزود: با تلاش و کار گروهی نیروی انسانی توانمند، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۷۹ مگاوات برق در نیروگاه متمرکز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تکریم نیروی انسانی را مهم‌ترین اولویت این مجموعه معرفی و تصریح کرد: مجتمع پارس جنوبی با تکیه بر توان و دانش بومی کارکنان با استعداد و خلاق خود توانسته است در همه حوزه‌های عملیاتی بهترین عملکرد را در سال ۱۴۰۱ ثبت کند و این دستاوردهای مهم نشان از پویایی و نوآوری در این مجموعه بزرگ گازی کشور دارد.

شمشیری اظهار کرد: امید داریم در سال آینده، با تجربه بسیار بالای کارکنان و متخصصان این نیروگاه و دیگر بخش‌ها و با حل مسائل کلیدی بتوانیم در تولید پایدار گاز نقشی بسیار مؤثر داشته باشیم.

کد خبر 470195

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *