loader image

ثبت بیش از یک میلیون هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در حمل‌ونقل مجتمع پارس جنوبی

ثبت بیش از یک میلیون هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در حمل‌ونقل مجتمع پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه بیش از یک میلیون و ۸۶۴ هزار نفرساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان‌کننده در واحد حمل‌ونقل (سبک و سنگین) پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی ثبت شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش گفت: حمل‌ونقل مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

وی با اشاره به اجرای دقیق مسائل ایمنی در واحد حمل‌ونقل این مجتمع تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، بیش از پنج هزار و ۴۲۸ عملیات و ۳۱ هزار و ۴۳۰ نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان‌کننده در حوزه ماشین‌آلات سنگین پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع ثبت شده است و این دستاورد مهم نشان از تلاش و همت بی‌نظیر کارکنان این مجموعه دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اقدام‌های شاخص مجموعه حمل‌ونقل در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی و آماده‌باش کامل در روزهای اخیر برای تولید حداکثری گاز در روزهای سرد سال تصریح کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در همه واحدهای عملیاتی پالایشگاه‌های مجتمع تمام‌قد برای تولید مستمر و پایدار گاز ایستاده‌اند و این روزهای سرد سال را با ایجاد آرامش و آسایش هموطنان عزیزمان پشت سر خواهند گذاشت.

کد خبر 467626

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *