loader image

دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان صنعت نفت خارک رسید

دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان صنعت نفت خارک رسید

دستگاه سی‌تی‌اسکن با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ریاست بهداشت‌ و درمان صنعت نفت استان بوشهر، جانشین پایانه نفتی خارک، محمدرضا دشتی‌زاده بخشدار ویژه خارک و رئیس بیمارستان صنعت نفت خارک به این بیمارستان تحویل داده شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن ابراز خوشحالی از اختصاص دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان خارک گفت: این دستگاه مورد نیاز همکاران پرتلاش و مردم جزیره خارک، خوشبختانه با حمایت‌های مقام عالی وزارت نفت و نگاه ویژه ایشان به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت‌های مدیران ارشد صنعت نفت امروز شاهد تحویل این دستگاه در این منطقه عملیاتی هستیم.

وی افزود: مسئولان بهداشت و درمان جزیره باید در مناطق عملیاتی شرایطی را فراهم آورند تا بیماران به‌خوبی تکریم شوند و خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت و با کیفیت دریافت کنند.

عباس غریبی، جانشین پایانه نفتی خارک نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر قطب نفت و گاز کشور است، اما از لحاظ ارائه خدمات بیمارستانی به‌ویژه دندان‌پزشکی و بیمارستان‌های فوق تخصصی در مرکز استان محروم است و بیماران ناچار به استان‌های همجوار عزیمت می‌کنند.

وی ادامه داد: جا دارد صنعت نفت اقدام ویژه‌ای برای ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در این استان انجام دهد و این درخواست همه همکاران و شرکت‌های مستقر در سطح استان است.

جانشین پایانه نفتی خارک به خدمات ارائه‌شده این شرکت به بیمارستان صنعت نفت خارک اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمندی بنا بر تأکید عباس اسدروز مدیرعامل این شرکت در قالب تعمیرات، نگهداری و تأمین برق پایدار و خدمات به کارکنان بیمارستان ارائه می‌شود.

غریبی تأکید کرد: یکی از خواسته‌های به حق اهالی جزیره در حوزه درمان استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در خارک بود که این اتفاق شایسته با همگرایی و تلاش‌ها و پیگیری‌های همه مقام‌های مسئول از جمله مقام عالی وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نماینده بوشهر، گناوه، دیلم و جزیره خارک در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بخشدار ویژه خارک و دیگر فعالان در حوزه سلامت و پیگیر مطالبات به حق مردم جزیره حاصل شد که کمال تشکر و قدردانی را داریم.

محمدرضا دشتی‌زاده، بخشدار ویژه خارک هم در این بازدید اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به حق اهالی جزیره در حوزه درمان استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در خارک بود که امروز شاهد استقرار این دستگاه در بیمارستان صنعت نفت خارک هستیم.

کد خبر 461815

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *