loader image

زمینه‌های همکاری نفت‌خیز جنوب و نفت خزر بررسی شد

زمینه‌های همکاری نفت‌خیز جنوب و نفت خزر بررسی شد

زمینه‌های همکاری برای تشکیل اتاق فکر، تبادل دانش و تجربه‌های فنی در مطالعات اکتشافی، توسعه‌ای و تولید و دیگر مسائل مهم میان شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت نفت خزر بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، در جریان بازدید جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از منطقه عملیاتی خزر مسائل فنی و ایجاد زمینه‌های همکاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تشکیل اتاق فکر کارشناسی مشترک، تبادل دانش و تجربه‌های فنی در انجام مطالعات اکتشافی، توسعه‌ای و تولیدی، انجام تمهیدهای لازم برای استفاده از امکانات فنی، آموزشی، آزمایشگاهی و تقویت همکاری‌های دوطرفه در اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی مورد نیاز کارکنان، بخشی از موارد مطرح‌شده برای استفاده از ظرفیت‌های دو شرکت به‌منظور پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه امضاشده بین دو شرکت نفت خزر و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بوده است.

از همین رو ضمن تشکیل کمیته همکاری‌های مشترک، تاکنون نشست‌های فنی و تخصصی با حضور مدیران، رؤسا و کارشناسان هر دو شرکت برگزار شده و مسائل لازم برای هم‌افزایی در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با همراهی مدیران و رؤسای شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی خزر، باراندازهای پشتیبانی، شناورهای چندمنظوره پشتیبان و سکوی نیمه‌شناور ایران امیرکبیر در دریای خزر بازدید کردند.

کد خبر 464159

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *