loader image

سرعت اتصال گاز مشترکان تربت‌جام ثبت یک رکورد بود

سرعت اتصال گاز مشترکان تربت‌جام ثبت یک رکورد بود

نماینده تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال گاز مشترکان تربت‌جام با این سرعت، ثبت یک رکورد بود.

به گزارش شانا، جلیل رحیمی جهان‌آبادی در این باره اظهار کرد: در این چند روز امکانات مختلفی برای کمک به مردم ارائه شد و اکنون نیز با مدیریت صورت گرفته مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: با وجود برخی سوء‌استفاده‌ها از توزیع اقلام و تلاش رسانه‌های معاند برای متشنج نشان دادن تربت‌جام، هیچ‌گونه تنش و برخوردی میان مردم و نیروهای امنیتی به‌وجود نیامده است.

جواد اوجی، وزیر نفت روز سه‌شنبه (۲۶ دی‌ماه) با تأکید بر اینکه شبکه سراسری گاز در کشور هم‌اکنون پایدار است، گفته بود: از ظهر امروز (سه‌شنبه) گاز همه مشترکان گاز در شهرستان تربت‌جام به‌طور کامل وصل شده است.

عملیات وصل گاز در بخش‌هایی از شهرستان تربت‌جام از روز دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) با حضور چند گروه امدادی آغاز و پیش از ظهر سه‌شنبه پایان یافت.

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان رضوی اعلام کرده بود: خراسان رضوی در زمستان سال‌های ۸۶ و ۹۲ نیز سابقه تجربه مشابه را داشته است، با این تفاوت که در آن دوران حتی یک کارشناس نیز از مرکز برای بررسی موضوع اعزام نشد.

وزیر نفت روز یکشنبه (۲۴ دی‌ماه) در رأس هیئتی برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به خراسان رضوی سفر کرده بود.

اوجی همچنین اعلام کرده بود که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران از این موضوع غافل نبودند و از پیش تدابیری اندیشیده شده بود و ذخیره مطلوبی از نفت‌ سفید و گاز مایع به‌عنوان سوخت دوم، همچنین بخاری نفتی و برقی انجام شده بود، افزون‌ بر این، وزارت نفت تقبل کرد که قبض برق دی‌ماه عزیزانی را که در منطقه تربت‌ جام دچار مشکل شدند و گاز منزلشان قطع شده، پرداخت کند.

کد خبر 467587

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *