loader image

ضرورت ترویج گفتمان مجاهدت و ایثار در صنعت گاز

ضرورت ترویج گفتمان مجاهدت و ایثار در صنعت گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: برای توفیق در خدمت‌رسانی لازم است گفتمان مجاهدت و ایثار در همه بخش‌های صنعت گاز گسترده شود و مسئولان امر با برنامه‌ریزی مدون، پاسداشت خانواده شهدا و ایثارگران را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید چگنی امروز (دوسنبه، ۲۲ اسفندماه) در آیین پایانی دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید سلیمانی که همزمان با «روز شهید» در سالن همایش‌ شهید رجایی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت و حضور در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، توفیقی است که باید برای دستیابی به آن، شکر نعمت را به جا آورد.

وی افزود: شهدا هستی‌شان را فدای اسلام کردند و به برکت شهادت در راه خدا، دژ مستحکم اسلام حفظ شد؛ این امر خواه ناخواه مسئولیت مدیران را برای حفظ سرمایه‌ ارزشمندی مانند انقلاب اسلامی ایران که به امانت در اختیار آن‌هاست، سنگین‌تر می‌کند، لذا از خداوند برای خودم و همه همکاران طلب توفیق خدمت به مردم و انقلاب را دارم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: تفاوت نبرد در هشت سال دفاع مقدس با جهاد پس از آن در این است که در این دوران، شناخت دشمن کار ساده‌ای نیست. در مسیر خدمت و کار لحظه‌ای نباید از یاد شهدا غافل بود؛ زیرا در این دوران کشور مورد هجمه‌های گوناگونی است و خواص در معرض آزمون‌های سختی هستند که بدون توسل به شهدا و درک منش و اهداف آن‌ها نمی‌توان از آتش فتنه‌ها به سلامت عبور کرد.

چگنی با بیان اینکه ماهیت و دلیل اصلی برگزاری آیین گرامی‌داشت و جشنواره‌هایی از این دست، یادآوری اهداف و وصایای شهدای اسلام است، گفت: شرکت ملی گاز ایران باید بر مبنای همین رهنمودها مملو از فضای ایثار و مجاهدت باشد و مدیران و دست‌اندرکاران مجموعه صنعت گاز و شرکت‌های تابع باید برای آن گام بردارند.

وی تأکید کرد: در مجموع دستورعمل استخدام ۴۰ هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا در دستگاه‌های دولتی، ۱۲ هزار نفر در شرکت ملی گاز ایران مشغول به کار هستند که توفیقی برای ما و همکاران است؛ از این رو مجدد تأکید می‌کنم که فضای مجاهدت و ایثار در مجموعه شرکت ملی گاز ایران حفظ شود تا ضمن تقویت روحیه، کار جهادی و خالصانه، بتوانیم وام‌دار خوبی برای شهدا باشیم.

کد خبر 470319

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *