loader image

عبور موفق و سربلند از فصل سرد ۱۴۰۱ با گازرسانی پایدار

عبور موفق و سربلند از فصل سرد ۱۴۰۱ با گازرسانی پایدار

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در سایه همدلی، کار گروهی و با اقدام‌های شاخص و نوآورانه توانستیم از روزهای سرد امسال با سربلندی عبور کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در سفر به شهر عسلویه و نشست با مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایشگاه‌های فجرجم و پارسیان، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان این مجموعه‌ها در ماه‌های سرد امسال و تولید پایدار گاز اظهار کرد: با عزم و اراده استوار شما کارکنان و متخصصان پرتلاش و جهادی توانستیم در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برداریم و آرامش و آسایش را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

وی تصریح کرد: دشمنان این کشور با نقشه‌های ظالمانه خود در فکر متوقف کردن تلاش‌ها و اقدام‌های شایسته شما سربازان خط مقدم جبهه‌ اقتصادی بودند، اما شما عزیزان با همت، اراده استوار و نبرد جهادگونه‌ توانستید کشور را در مسیر سربلندی قرار دهید و این زحمات شما شایسته تقدیر است.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: با برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق و منظم در همه حوزه‌ها می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم؛ همان‌طور که در ماه‌های سپری شده از امسال، این حرکت بزرگ به خوبی نمایان شد.

چگنی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه‌های فجرجم و پارسیان بیش از ۸۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را در روزهای سرد سال تأمین کردند که امید داریم این مسیر خدمت‌رسانی با عزت و اقتدار، روز به روز شکوفاتر شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان بیان کرد: استفاده از قطعات و تجهیزات راهبردی و حیاتی سازندگان داخل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و نوسازی این اقلام راهبردی در این مجموعه بزرگ گازی کشور، یکی از دلایل مهم در تولید پایدار و مستمر گاز مورد نیاز در ماه‌های اخیر بود که با موفقیت انجام شد.

کد خبر 469780منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *