loader image

عزم کارکنان پارس جنوبی برای تحقق «مهار تورم و رشد تولید»

عزم کارکنان پارس جنوبی برای تحقق «مهار تورم و رشد تولید»

مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس با تأکید بر تقویت و افزایش تولید در سال ۱۴۰۲ در پارس جنوبی، همدلی و همزبانی را رمز اصلی پیشرفت و شکوفایی در پایتخت انرژی کشور اعلام کردند.

به گزارش شانا، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست گفت: رمز پیشرفت و توسعه پارس جنوبی در سال‌های اخیر در همدلی و همزبانی مدیران و کارکنان اصلی سه شرکت اصلی مستقر در منطقه نهفته است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: هرچه میان مدیران و کارکنان سه شرکت اصلی مستقر در پارس جنوبی وحدت و همبستگی در تصمیم‌ها و راهکارهای راهبردی بیشتر باشد، راه رسیدن به قله‌های توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور هموارتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: نشست‌های مدیران پارس جنوبی در سال جدید به‌صورت منظم و منسجم برگزار خواهد شد و با اجرای قوانین یکسان و جلوگیری از پراکندگی در کارهای مهم، مسیر را برای تولید حداکثری فراهم می‌کنیم.

اسدی از تشکیل کارگروه با حضور سه شرکت اصلی پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: در این کارگروه به بیان مسائل عمیق در حوزه تولید، فنی و زیرساختی سه شرکت پرداخته می‌شود و مسائل مهم در حوزه منابع انسانی، استراحتگاه‌های کارکنان پارس جنوبی و… امسال با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و امید داریم با همفکری و کار گروهی تصمیم‌های شایسته‌ای در این باره اتخاذ شود.

عزم کارکنان پارس جنوبی برای تحقق «مهار تورم و رشد تولید»

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حامی مجتمع گاز پارس جنوبی

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست سه‌جانبه اظهار کرد: سازمان منطقه ویژه در مباحث مختلف تولید و مسئولیت‌های اجتماعی همواره حامی بسیار خوبی برای این مجموعه بزرگ بوده و انتظار داریم این حمایت‌ها در سال نو تداوم داشته باشد.

وی به افزایش کارکنان رسمی این مجموعه در سال نو اشاره و تصریح کرد: با توجه به افزایش بیش از ۳ هزار نفری نیروی رسمی در مجتمع گاز پارس جنوبی، مسائل مهمی مانند حمل‌ونقل (هوایی و زمینی) و اختصاص استراحتگاه‌ ویژه برای اسکان کارکنان از مسائل مهم این مجموعه در سال ۱۴۰۲ است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم حل و رفع شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بررسی و رفع مسائل فنی و راهبردی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برای افزایش تولید گاز و محصولات جانبی از موارد مهم امسال است که باید در نشست با مدیران شرکت نفت و گاز پارس به نتیجه‌ مطلوب برسد.

باهوش تأکید کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی امسال با همه توان و تکیه بر دانش بومی و نوآوری به‌منظور تولید پایدار، عزت و سربلندی کشور حرکت خواهند کرد و امید داریم با افزایش فضای همدلی و کار گروهی دستاوردهای خوبی به ثبت برسد.

کد خبر 470868منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *