loader image

قدردانی استاندار البرز از عملکرد شرکت گاز

قدردانی استاندار البرز از عملکرد شرکت گاز

استاندار البرز با قدردانی از عملکرد شرکت گاز این استان اظهار کرد: با توجه به پیشرفت قابل توجه طرح‌های گازرسانی امیدواریم پیش از پایان امسال، البرز را استان سبز گازرسانی اعلام کنیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، شورای اطلاع‌رسانی و شورای فضای مجازی استان که با حضور مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت کشور برگزار شد، گفت: شرکت گاز استان البرز در این روزها و یک سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته که در نتیجه این اقدام‌ها نوید سبز شدن استان را پیش از سال ۱۴۰۲ می‌دهم.

وی ادامه داد: اکنون در روستاهای سخت‌گذر در طالقان و محور کرج به چالوس و شهرستان ساوجبلاغ که هیچ روستانشینی تصور نمی‌کرد روزی گاز به آنجا کشیده شود، علمک‌ها نصب شده و بخاری‌های آنان روشن است که جای قدردانی و سپاس دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه قرارگاه دوازده‌گانه در استان البرز شامل مسکن، اقتصادی، اجتماعی و … تشکیل شده است، اظهار کرد: هدف این قرارگاه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استان از جمله ساخت بیمارستان، ایجاد زیرساخت آب و برق، ساخت مدرسه و زیرساخت‌های گازرسانی به مردم در اقصی نقاط استان است.

کد خبر 466892منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *