loader image

قرارداد تردد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر – خارک عملیاتی شد

قرارداد تردد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر - خارک عملیاتی شد

قرارداد کشتی مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارک و مسیر برگشت با پیگیری سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، برای تحقق مصوبه‌های سفر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، عملیاتی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در آیینی با حضور عباس غریبی، سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران و جعفر رضاپور، مدیرعامل شرکت پاک کرانه بنادر جنوبی، قرارداد تردد یک فروند کشتی مسافربری برای تردد در مسیر بوشهر – جزیره خارک امضا و عملیاتی شد.

غریبی در این آیین اظهار کرد: یکی از مشکلات تاریخی اهالی جزیره خارک بحث تردد دریایی است که طی سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم این جزیره در پی داشته است.

وی افزود: یکی از مصوبه‌های سفر محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همراه عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به جزیره خارک، اختصاص دو فروند شناور در مسیرهای خارک – بوشهر و خارک – گناوه، همچنین شناور اورژانس دریایی همسو با اجرای مسئولیت‌ اجتماعی بود که با پیگیری و اقدام‌های انجام شده قرارداد تردد شناور مسافربری در مسیر بوشهر به جزیره خارک و مسیر برگشت امضا شد که از ۲۰ فروردین‌ماه با محور مدیریت عملیات عمومی عملیاتی می‌شود.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: قرارداد شناور مسیر گناوه، خارک و مسیر برگشت و شناور اورژانس نیز در مراحل آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار است که امیدواریم در چند ماه آینده این موارد نیز عملیاتی و در اختیار مردم شریف جزیره خارک قرار گیرند.

غریبی تأکید کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک شرکت عملیاتی و فنی در کنار وظایف تخصصی، توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی دارد و تاکنون اقدام‌های زیادی به‌منظور خدمت‌رسانی به محیط پیرامون ارائه داده است.

کد خبر 470835

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *