loader image

مسائل منطقه عملیاتی خارک بررسی شد

مسائل منطقه عملیاتی خارک بررسی شد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از تأسیسات منطقه عملیاتی خارک، در دیدار رودررو با کارکنان، مسائل را بررسی و راهکارهایی ارائه کرد.

به گزارش شانا به نقل از منطقه خارک، علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به‌ همراه برخی مدیران و اعضای هیئت‌مدیره شرکت صبح روز جمعه (۱۶ دی‌ماه) وارد منطقه عملیاتی خارک شدند و مورد استقبال علیرضا متعالی، مدیر منطقه و جمعی از رؤسای واحدهای منطقه قرار گرفتند.

مهدی‌زاده و هیئت همراه پس از ورود به منطقه با یک فروند بالگرد به مجتمع دریایی فروزان عازم شدند، این گروه به همراه متعالی مدیر منطقه، ابتدا از دکل Well Target بازدید کردند و در ادامه به‌وسیله یک شناور به سکوی FX میدان فروزان وارد شدند.

دیدار چهره‌به‌چهره با کارکنان و بازدید از آخرین وضع تأسیسات تولید نفت و بررسی امکانات اقامتی – رفاهی کارکنان و چالش‌های موجود از مهم‌ترین موارد این بازدید بود.

مهدی‌زاده و هیئت همراه پس از آن به بازدید از سکوی فروزان رفتند و در نشستی راهکارها و آخرین اقدام‌های انجام‌شده در رابطه با چالش‌های مهم سکوی فروزان به‌ویژه مشکلات تأمین برق سکو، مشکلات اقامتی و رفاهی سکو، همچنین نحوه انتقال دکل مسکونی البرز به سکوی رسالت در منطقه لاوان بررسی شد. بازدید از کارخانه سکوی فروزان پایان‌بخش بازدید مدیرعامل شرکت در این میدان مشترک بود.

در ادامه این برنامه از مجموعه کارخانه‌های خشکی ابوذر، فروزان، درود یک، دو و سه و اتاق کنترل این کارخانه‌ها در جزیره خارک بازدید شد و با کارکنان و همکاران دیدار و گفت‌وگو کردند.

صبح روز شنبه ۱۷ دی این گروه و جمعی دیگر از مسئولان عملیاتی در محل استقرار موقت دکل حفاری مدرس که در کنار جزیره خارکو قرار دارد، حضور یافتند و ضمن بازدید از دکل، بخش‌های مختلف عملیاتی و اقامتی را بررسی کردند.

در نهایت، جلسه جمع‌بندی موارد و چالش‌های موجود در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهید صفری منطقه خارک برگزار شد، در این جلسه متعالی، رئیس منطقه خارک، ضمن تشکر از حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ستادی در منطقه عملیاتی خارک، با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سکوهای دریایی میدان مشترک فروزان به چالش‌های موجود پرداخت.

ارائه نظرات و راهکارهای عملیاتی از سوی مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت، پایان‌بخش این نشست و بازدید فشرده دو روزه از منطقه خارک بود.

کد خبر 467299

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *