loader image

منطقه ویژه پارس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه امضا کردند

منطقه ویژه پارس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه امضا کردند

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به‌منظور توسعه خدمات حمل‌ونقل دریایی در بندر خدماتی پارس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه ویژه پارس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مأموریت بندر خدماتی پارس در ارائه خدمات بندری به شناورهای ورودی حامل کالاهای پروژه‌ای پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها گفت: مجتمع بندری پارس به‌عنوان شاهرگ اصلی واردات و صادرات کالا در منطقه یکی از عوامل مهم جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که در آینده ارائه این خدمات شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود: مجتمع بندری پارس دارای ۲۵ پست اسکله و ۲ گوی شناور و بندر خدماتی پارس دارای ۱۰ پست اسکله با پسکـرانه‌ ۱۵۰ هکـتار است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس سهولت و کاهش فرآیند مراحل اخذ مجوز سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین اهداف سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال جاری اعلام کرد و گفت: با وجود تحریم‌ها سرمایه‌گذاری در منطقه رشد قابل قبولی دارد و همه تلاش ما ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل در صدور مجوزهاست که امیدواریم از این رهگذر ضمن تولید ارزش افزوده و افزایش درآمدزایی برای کشور، وضع اشتغال در منطقه نیز بهبود یابد.

کد خبر 461935

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *