loader image

موارد حیاتی سرمایه انسانی سال ۱۴۰۲ به سرانجام مطلوب می‌رسد

موارد حیاتی سرمایه انسانی سال ۱۴۰۲ به سرانجام مطلوب می‌رسد

معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی با بیان اینکه حل مسائلی همچون اصلاح جدول بدو استخدام، ماده ۱۰، بحث مالیات، پاداش و سنوات، سقف حقوق و تأمین مسکن را به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: امید داریم سال آینده بسیاری از این موارد مهم و حیاتی را به سرانجام مطلوب برسانیم.

به گزارش شانا به نقل از مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی علی‌ مددی ضمن بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی در دیداری صمیمی با نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری این مجتمع گفت: نیروهای متعهد، کارآمد و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی سبب چرخش و شکوه اقتصادی کشور هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی و ابلاغ پیام قدردانی و تشکر وزیر نفت به متخصصان و کارکنان این مجموعه بزرگ گازی کشور که در سایه همدلی و کار گروهی برای گرمابخشی به منازل مردم در روزهای سرد سال تلاش می‌کنند، نیروی انسانی را از سرمایه‌های اصلی وزارت نفت دانست و افزود: صنعت نفت یک صنعت متکی به نیروی انسانی است و در کنار مسائل مهم، نیروی انسانی بالاترین سرمایه و ارزش را در وزارت نفت دارد.

معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی در ادامه به شکوه و عزت صنعت در پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: به‌عنوان یک ایرانی به خود می‌بالیم که پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، عظمت و شکوه صنعت نفت را در یک منطقه و به‌صورت متمرکز در پارس جنوبی مشاهده می‌کنیم. عظمت و اقتدار در پارس جنوبی حاصل تلاش و همت بلند فرزندان ایران اسلامی است و آیندگان از دیدن این همه زیبایی لذت خواهند برد و به شما درود می‌فرستند.

علی مددی اظهار کرد: باید به نسل امروزی این افتخارها بازگو و بازتاب داده شود و نسل نو از تلاش‌ها و اقتدار در پارس جنوبی باخبر شوند. متولیان امر باید افتخارات و دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی را به‌صورت شایسته بازتاب دهند.

وی در ادامه به تلاش‌های شبانه‌روزی وزارت نفت در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم، رویکرد مردمی و حل مسائل و مشکلات است و همه مدیران در وزارت نفت دغدغه و مشکلات متعدد کارکنان و سرمایه‌های اصلی نیروی انسانی را در رأس امور قرار داده و برای رفع آن به صورت جهادی در تلاش هستند.

معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی گفت: تا آنجا که می‌توانیم طبق قانون و مقررات از ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و تمام قد برای رفع مشکلات نیروی انسانی ایستاده‌ایم و مسائل مهم را با جان و دل می‌پذیریم و با نگاه ویژه و بسیار مثبت وزیر نفت در سایه همدلی مسائل را حل خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، ارتقای شغلی کارکنان، تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگان، پرداخت هوشمند، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و ارتقای معیشت کارکنان پیمانکاری از موضوع‌های مطرح‌شده نمایندگان در این نشست بود.

مدیران کل حوزه ستادی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و دیگر مدیران توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی وزارت نفت، علی‌مددی را در این سفر به پارس جنوبی همراهی کردند.

کد خبر 466804

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *