loader image

نصب بیش از ۱۴ هزار انشعاب جدید گاز در گیلان

نصب بیش از ۱۴ هزار انشعاب جدید گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام کرد که پارسال ۱۴ هزار و ۷۵۰ انشعاب جدید گاز در شهرها و روستاهای این استان نصب شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عیسی جمال‌ نیکویی گفت: با اجرای این عملیات، مجموع انشعاب‌های گاز در سراسر استان به بیش از ۶۳۶ هزار عدد رسیده است.

وی افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخورداری همه مردم گیلان در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی است و بیش از ۷۲ درصد از انشعاب‌های نصب‌شده در سال ۱۴۰۱، مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای بیش ۲۲۰ کیلومتر شبکه گاز در سال ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: از این مقدار، بیش از ۱۷۵ کیلومتر در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر استان انجام شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه اکنون مجموع طول خطوط تغذیه و شبکه گاز در استان به بیش از ۲۱ هزار و ۸۸۰ کیلومتر رسیده است، اظهار کرد: با گسترش خطوط و تأسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق‌تر از تأسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری است.

وی همچنین با اشاره به آغاز دوره گرما و حذف تخفیف گازبها از همه مشترکان به‌ویژه مشترکان جدید درخواست کرد با رعایت الگوی مصرف، هزینه گاز خود را مدیریت کنند.

کد خبر 470840

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *