loader image

نقش مهم شرکت نفت مناطق مرکزی در تأمین سوخت زمستانی

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در آیین تودیع و معارفه جمعی از مدیران و مسئولان این شرکت اظهار کرد: این شرکت، طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای متعددی در بخش‌های نفت و گاز دارد که با به ثمر نشستن آنها شاهد افزایش قابل توجه نفت و گاز در مجموعه این شرکت و شرکت‌های تابعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تغییر در مدیریت‌ها در تمامی سازمان‌ها با هدف چابک‌سازی و استفاده از ایده‌های نو برای رشد و تعالی آن مجموعه انجام می‌شود و انتظار می‌رود با تعیین سرپرست جدید مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت شاهد شتاب بخشی در اجرای پروژه‌های مختلف در سطح نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ضمن معرفی مالک قنواتی به‌عنوان سرپرست جدید مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت، از خدمات و زحمات پیمان ایمانی در دوره مسئولیتش قدردانی کرد.

حیدری با اشاره به شرح وظایف روابط عمومی و اهمیت آن در انتشار عملکرد، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نفت مناطق مرکزی ایران، ایمان ارجمندراد را به‌عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید روابط عمومی شرکت معرفی و از زحمات رضا احمدزاده در تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

در این نشست که معاونین، مدیران ارشد و روسای بخش‌های عملیاتی و ستادی حضور داشتند هر یک از مسئولان جدید و سابق درباره برنامه‌ها و عملکرد خود توضیحاتی ارائه دادند.

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *