loader image

پایان تعمیرات اساسی در پالایشگاه گاز بیدبلند

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا گفت: عملیات تعمیرات اساسی و بازرسی فنی واحدهای پالایش گاز ۲۰۰ طبق برنامه زمان‌بندی برای آماده‌سازی و استمرار تولید گاز در موعد مقرر تکمیل شد.

وی درباره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تأمین قطعات یدکی ساخت داخل بیان کرد: بیشتر قطعات یدکی بخش‌های مختلف از جمله مکانیک، برق و ابزاردقیق از سازندگان داخلی تأمین شده است که این سیاست به‌منظور حمایت از تولید داخل تا قطع وابستگی و خودکفایی کامل ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند افزود: فعالیت‌ تعمیرات اساسی با استفاده حداکثری از نیروهای بومی و متخصصان منطقه بدون هیچ حادثه و با رعایت همه اصول ایمنی و براساس استانداردهای تدوین‌شده انجام شد.

پوررضا همچنین با اشاره به اقدام‌های مؤثر در بازه زمانی تعمیرات اساسی برای حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تعمیرات اساسی مشعل اسیدی و کوره H1 با هدف اطمینان از عملکرد مناسب آنها در حفاظت محیط زیست انجام شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از پیشنهادهای اصلاحی همکاران که در روند افزایش تولید گاز موثر بوده به اجرا در آمده است، گفت: با پایان تعمیرات اساسی واحدهای پالایش گاز، این شرکت آمادگی کامل خود را برای دریافت خوراک اعلام می‌کند و امیدواریم با یاری پروردگار امسال نیز مانند سال‌های گذشته در تأمین انرژی پاک و آسایش هموطنان موفق باشیم.

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *