loader image

کنفرانس ملی دیپلماسی و چالش‎های فرامرزی محیط زیستی برگزار می‌شود

کنفرانس ملی دیپلماسی و چالش‎های فرامرزی محیط زیستی برگزار می‌شود

مرکز مطالعات سیاسی و بین‎المللی وزارت امور خارجه با همکاری شماری از دستگاه‌های اجرایی و تخصصی از جمله وزارت نفت نخستین کنفرانس ملی دیپلماسی و چالش‎های فرامرزی محیط زیستی را برگزار می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت، مرکز مطالعات سیاسی و بین‎المللی وزارت امور خارجه با همکاری شماری از دستگاه‌های اجرایی و تخصصی از جمله وزارت نفت، نخستین کنفرانس ملی دیپلماسی و چالش‎های فرامرزی محیط زیستی را ۲۰ دی‎ماه ۱۴۰۱ در محل این مرکز برگزار می‌کند.

این رویداد با مشارکت مقام‌ها، کارشناسان، پژوهشگران، استادان و دانشجویان دستگاه‎های دولتی و مراکز مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی سراسر کشور در چهار موضوع محوری شامل «دیپلماسی و تغییرات آب و هوایی»، «دیپلماسی و طوفان‎های گرد و غبار»، «دیپلماسی و رودخانه‎های مرزی» و «دیپلماسی و آلودگی‎های دریایی »و در قالب چهار نشست تخصصی راهکارهای توسعه دیپلماسی زیست‎محیطی جمهوری اسلامی ایران را بررسی و تحلیل خواهد کرد.

از همه علاقه‎مندان برای حضور در این کنفرانس دعوت می‌شود با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.ipis.ir/portal/newsview/704127 در رویداد یادشده ثبت نام کنند، شایان ذکر است به شرکت‎کنندگان در این رویداد گواهینامه حضور ارائه خواهد شد.

کد خبر 466838

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *