loader image

گاز هیچ مشترکی در خراسان جنوبی قطع نیست

گاز هیچ مشترکی در خراسان جنوبی قطع نیست

استاندار خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تصمیم‌های مدیریت شرکت ملی گاز ایران و تلاش مجموعه همکاران در این شرکت برای حفظ جریان پایدار گاز، اعلام کرد اکنون هیچ نقطه‌ای از این استان با قطعی گاز روبه‌رو نیست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جواد قناعت در نشست ستاد مدیریت بحران کشور ضمن ارائه گزارش از تازه‌ترین وضع مدیریت مصرف و افت فشار گاز در استان گفت: با یاری پروردگار و تلاش همکاران در شرکت گاز استان خراسان جنوبی، با توجه به افت فشار گاز و برودت کم‌سابقه دما در این استان، با کار جهادی نیروهای عملیاتی شرکت گاز و دیگر بخش‌ها هیچ نقطه‌ای از استان با قطعی گاز روبه‌رو نیست.

وی در این نشست که به‌صورت ویدئوکنفرانس به ریاست احمد وحیدی، وزیر کشور و همه استانداران برگزار شد، تصریح کرد: افت شدید فشار، قطعی گاز نقطه‌ای را در برخی شهرهای استان در پی داشت که با پیگیری‌ها و تدابیری که به همت شرکت گاز استان خراسان جنوبی اتخاذ شد، این مشکلات رفع و اکنون در استان قطعی گاز نداریم.

در خواست از وزیر نفت برای اتصال شبکه خراسان جنوبی به خط انتقال گاز سیستان و بلوچستان

استاندار خراسان جنوبی ضمن قدردانی از وزیر نفت، مدیرعامل و مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران به دلیل پاسخگو بودن به تماس‌های مکرر استان و همراهی‌های لازم اظهار کرد: به‌دلیل اهمیت موضوع، طی مکاتبه‌ای از وزیر نفت خواستیم موضوع اتصال استان به خط انتقال سیستان و بلوچستان از سمت نهبندان به دشتک زابل را در دستور کار قرار دهند.

قناعت در پایان ضمن تشریح اقدام‌های مدیریتی شرایط موجود در استان یادآور شد: آماده‌سازی حسینیه‌ها و تکایا با تأمین نفت سفید و نفت گاز برای شرایط اضطراری، توزیع کپسول گاز مایع در شهرستان‌ها از طریق استان‌های معین، تأمین و آمادگی برای توزیع نفت سفید در مناطقی که با قطعی گاز روبه‌رو شدند، تأمین سوخت مایع مرغداری‌ها و گلخانه‌ها و… از جمله اقدام‌های انجام‌شده برای مدیریت شرایط موجود است.

کد خبر 467463

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *