loader image

گسیل خودروهای جمع‌آوری رواناب شرکت اروندان برای کمک‌ به مناطق درگیر آبگرفتگی

گسیل خودروهای جمع‌آوری رواناب شرکت اروندان برای کمک‌ به مناطق درگیر آبگرفتگی

سرپرست واحد خدمات پشتیبانی شرکت نفت و گاز اروندان از حضور ماشین‌آلات این شرکت در جریان بارندگی‌های اخیر در استان خوزستان به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، روز پنجشنبه (۲۹ دی‌ماه) ناصر فراهانی، سرپرست واحد خدمات پشتیبانی این شرکت اعلام کرد: با دستور عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، بعداز بارندگی اخیر و اولویت امدادرسانی به مناطق مسکونی پیرامونی تأسیسات این شرکت، همه استعدادهای ماشین‌آلات لجستیکی این شرکت از سوی واحد خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی به مناطق شهری شهرستان‌های خرمشهر، آبادان و دارخوین گسیل داده شد.

فراهانی ادامه داد: از جمله این اقدام‌ها می‌توان به استقرار ۶ دستگاه خودرو تخلیه رواناب در شهرستان خرمشهر، یک دستگاه به شهرستان دارخوین و دو دستگاه به شهرستان آبادان به‌منظور تسریع در جمع‌آوری آب‌های سطحی باران‌های اخیر از خیابان‌ها و کمک‌رسانی به مردم این مناطق اشاره کرد.

امید کوتیان‌نژاد، سرپرست شهرداری خرمشهر، در بازدیدی از روند جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر به اتفاق سایر مسئولان محلی در جمع امدادرسانان شرکت نفت و گاز اروندان حضور یافت و از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

این ماشین‌آلات تا پایان عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرهای ذکرشده به کار خود ادامه خواهند داد.

کد خبر 467622

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *