loader image

بررسی ناترازی و حکمرانی انرژی در کنفرانس بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف انرژی

بررسی ناترازی و حکمرانی انرژی در کنفرانس بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف انرژی

کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری انرژی ایران با هدف بررسی ناترازی و حکمرانی انرژی مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، با توجه به لزوم ایجاد اجماع میان جامعه و نهادهای مختلف ذی‌نفع و تصمیم‌گیر، با هدف بررسی ابعاد مختلف بهره‌وری انرژی (برق، گاز و فرآورده‌­های نفتی) در کشور، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با همکاری و حمایت و مشارکت انجمن‌­ها و تشکل­‌های مرتبط صنفی و علمی برای رسالت خودکنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری انرژی ایران را ۲۳ و ۲۴ مردادماه امسال در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌کند.

این کنفرانس با مشارکت حداکثری سیاست‌گذاران، فعالان اجرایی و صنعتی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان و پژوهشگران علمی، می‌تواند بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان این حوزه و محملی برای هم‌اندیشی و ارائه راهکار توسعه بهره‌وری انرژی در کشور باشد.

از مهم‌ترین مسائل نشست‌های تخصصی این کنفرانس می­‌توان به «ناترازی انرژی و اهمیت منابع انرژی کشور»، «حکمرانی بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور»، «تأمین مالی و فرصت‌های سرمایه‌­گذاری در بهینه‌سازی مصرف انرژی»، «بررسی اقتصادی سیاست­‌های قیمتی دولت»، «بررسی جامعه‌شناسی سیاست­‌های قیمتی دولت»، «نقش هوشمندسازی در بهینه‌­سازی مصرف انرژی»، «نشست تخصصی بین­‌المللی بررسی تجربیات دیگر کشورها در بهینه‌­سازی مصرف انرژی» اشاره کرد.

از همه فعالان حوزه انرژی دعوت می­‌شود در این رویداد بین‌­المللی حضور به هم رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کنفرانس و نمایشگاه به وب‌سایت رسمی کنفرانس به آدرس www.eeciran.ir مراجعه کنید.

بررسی ناترازی و حکمرانی انرژی در کنفرانس بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف انرژی

کد خبر 475940

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *