loader image

بهره‌برداری حدود ۸۰۰ کیلومتر خط لوله در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

بهره‌برداری حدود ۸۰۰ کیلومتر خط لوله در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به توسعه منطقه ۶ عملیات انتقال گاز، از بهره‌برداری حدود ۸۰۰ کیلومتر خط لوله فشار قوی گاز در این منطقه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز گفت: نگهداری و تعمیرات خط هفتم سراسری، تحویل و تحول پروژه‌ها و خطوط در استان سیستان و بلوچستان و ساختار سازمانی یارد ایرانشهر و یارد زاهدان از موضوع‌های مهم در منطقه ۶ عملیات است که باید برای این تحویل و تحول‌ها، تدابیر لازم در بخش‌های مختلف به‌ویژه نیروی انسانی اندیشیده شود.

وی افزود: پارسال با وجود سرمای پایدار در کشور، در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز هیچ مشکلی در پایداری جریان گاز نداشتیم که از همه کارکنان این منطقه قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تصریح کرد: آقای عربلو یکی از مدیران با اخلاق، پیگیر و پرتلاش بین مدیران مناطق عملیاتی است که با توجه به عملکرد خوبی که در منطقه ۶ عملیات داشته‌ است، در ادامه از خدمات ایشان در منطقه ۸ عملیات بهره خواهیم برد.

حسینی ضمن معرفی رضا رفیعی، به‌عنوان سرپرست جدید منطقه ۶ عملیات انتقال گاز، اظهار کرد: رفیعی از مدیران جوان و مسلط به مسائل فنی است که امیدواریم با حضور ایشان و تعامل و همکاری دیگر کارکنان، شاهد پیشرفت بیشتر در سطوح مختلف فنی و عملیاتی در گسترده‌ترین منطقه عملیاتی انتقال گاز کشور باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: پیشرفت منطقه و رسیدن به اهداف راهبردی شرکت انتقال گاز ایران، باید تنها دغدغه مدیران عملیاتی باشد تا بتوانیم در انتقال پایدار گاز به مصرف‌کننده‌ها به‌ویژه مصارف خانگی در فصل سرد سال موفق عمل کنیم.

کد خبر 475937منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *