loader image

دومین رویداد پتروتک در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد

دومین رویداد پتروتک در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد

دومین رویداد پتروتک همزمان با هفته پژوهش از سوی پژوهشگاه صنعت نفت و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی پژوهش و فناوری وزارت نفت، دانشگاه صنعت نفت و شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و دبیر اجرایی این رویداد گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید، شاهد شکوفایی صنعت نفت دانش‌بنیان و توجه بیشتر این صنعت عظیم به انجام پژوهش‌های کاربردی منتج به محصول نوآورانه و خدمت‌های فناورانه خواهیم بود که در رویداد پتروتک بخشی از این توانمندی به ذی‌نفعان ارائه خواهد شد.

وی افزود: با بهره‌گیری از درس‌آموخته‌های نخستین دوره برگزاری رویداد پتروتک قرار است در این دوره فضای نمایشگاهی رویداد توسعه یابد و درباره نشست‌های تخصصی نیز برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد تا مجموعه اقدام‌های وزارت نفت در حوزه توسعه پژوهش و فناوری به‌منظور ایجاد فرآیندی منسجم و با هدف شناسایی و گرفتن تدابیر حمایتی از زیست‌بوم نوآوری وزارت نفت به‌خوبی تبیین شود.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

کد خبر 630349

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *