loader image

فراخوان حضوری خبرگان صنعت نفت آغاز شد

فراخوان حضوری خبرگان صنعت نفت آغاز شد

خبرگان و صاحب نظران صنعت نفت در ۲۱ حوزه تخصصی با محور مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت پس از تکمیل سوابق در سامانه معرفی شده جهت تکمیل مستندات، از امروز در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در دو هفته حضور می‌یابند.

به گزارش شانا، با ابلاغیه وزیر نفت و مصوبه شورای سیاست‌گذاری توسعه مدیریت صنعت نفت و با هدف پیاده‌سازی فرآیندهای دانش‌گرایی، شایسته‌سالاری، توسعه و تعالی مدیریت در صنعت نفت، خبرگان و صاحب‌نظران صنعت نفت در۲۱ حوزه تخصصی با محوریت مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت پس از تکمیل سوابق در سامانه معرفی شده برای تکمیل مستندات از امروز در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت طی دو هفته حضور می‌یابند.

این رویکرد با حمایت و هماهنگی معاونت سرمایه انسانی وزارت نفت برای نخستین بار بر اساس سیاست‌های تحول‌خواه دولت مردمی در حال پیاده‌سازی است.

یکپارچه‌سازی فرآیندهای ارزیابی در صنعت نفت، شفاف‌سازی انتصابات با رویکرد شایستگی‌محوری، کارآمدسازی طرح‌های توسعه و ساماندهی و پایش عملکرد مدیران و صاحبان گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیریت در صنعت نفت از جمله دستاوردهای تحولی استقرار فرآیندها نظام جامع توسعه مدیریت است.

مطابق این نظام جامع که به تصویب شورای سیاست‌گذاری با ریاست وزیر نفت و متشکل از مدیران‌عامل چهار شرکت اصلی، معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به‌عنوان نایب رئیس، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت، رئیس هیئت مدیره صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و رییس دانشگاه نفت است، یگانه مرجع صدور گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیریت در صنعت نفت، مرکز توسعه مدیریت با مشارکت هیئت‌های عالی فنی و تخصصی خواهد بود.

کد خبر 475755

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *