loader image

مدیریت مرکز اسناد صنعت نفت و پلیمر آریاساسول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیریت مرکز اسناد صنعت نفت و پلیمر آریاساسول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت و شرکت پلیمر آریاساسول برای گسترش تبادلات فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای در هشت ماده امضا کردند.

به گزارش شانا، این تفاهم‌نامه امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به امضای حسین شاملی، مدیر مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت و محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول رسید.
امکان استفاده از بسترها و ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در قالب‌های دیجیتالی با استفاده از لوگوی طرفین، بسترسازی مناسب به منظور آشنایی هر چه بیشتر شرکت‌های تابعه با موزه‌ها و اماکن تاریخی صنعت نفت، برگزاری تورهای گردشگری مشترک با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مستندنگاری و تاریخ شفاهی، ارائه اشیاء و اسناد صنعتی به صورت امانی در قالب نمایشگاه‌ها و … برخی از بندهای این تفاهم‌نامه است.
هدف از امضای این تفاهم‌نامه که در هشت ماده تنظیم شده، بهره‌مندی طرفین از امکانات و ظرفیت متقابل از قبیل توانمندی‌های فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی و … است.
اعتمادسازی مرکز اسناد نفت، همکاری با شرکت‌های دولتی و خصوصی را افزایش داد
حسین شاملی، مدیرمرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه همکاری این مدیریت با شرکت‌های دولتی و خصوصی با توجه به اعتمادسازی‌های انجام شده در حال گسترش است، اظهار کرد: همکاری خوبی میان این مدیریت و شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شکل گرفته که این همکاری‌ها در حال توسعه است.
وی با یادآوری اینکه ارتباط مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت با صنعت پتروشیمی به واسطه تخصصی بودنش تاکنون محکم نبوده است، تصریح کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه و حمایت مدیریت آریاساسول گام نخست برای انجام تعاملات فرهنگی با صنعت پتروشیمی محکم برداشته شود.
مدیر مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت آمادگی این مدیریت را برای انجام هرگونه تعاملات فرهنگی با شرکت پلیمر آریاساسول و صنعت پتروشیمی اعلام کرد و افزود: همکاری با یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی و فنی صنعت پتروشیمی و کشور بسیار ارزشمند است و ما از هیچ کوششی برای گسترش این همکاری دریغ نخواهیم کرد.
نقش محوری مرکز اسناد صنعت نفت برای ثبت فعالیت شرکت آریاساسول

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه، فعالیت این شرکت را تولید و سودآوری، تولید گریدهای جدید، فناوری و نوآوری و … بیان و اظهار کرد: وجود مجموعه‌ای مانند مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت در کنار شرکت آریاساسول نقش مهمی برای ثبت نقش کارکنان شرکت برای رشد تولید ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان بنچ‌مارک (معیار) در صنعت پتروشیمی شناخته می‌شود، افزود: این شرکت جزو مجموعه‌های اصلی و ارزآور پتروشیمی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بزرگ خاورمیانه است و حضور مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت برای ثبت فعالیت‌های این شرکت بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با تأکید بر اینکه فعالیت این شرکت با حضور مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت پررنگ‌تر می‌شود، تصریح کرد: تلاش‌مان این است کارهای ویژه و فرهنگی شرکت پلیمر آریاساسول همگام با کارهای تولیدی این مجموعه افزایش یابد.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست یکشنبه (۲۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) به کار خود پایان داد.

کد خبر 630429

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *