loader image

گزیده‌های نفتی هفته

گزیده‌های نفتی هفته

گسترش همکاری‌های نفتی ایران و عمان، نشست مشترک وزارت نفت و سازمان بازرسی کل کشور و آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را در گزیده‌های نفتی این هفته بخوانید.

گسترش همکاری‌های ایران و عمان: جواد اوجی، وزیر نفت در روز نخست هفته جاری با سلیم بن‌ناصر العوفی، وزیر انرژی و منابع معدنی عمان دیدار کرد و در حاشیه این دیدار، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه توسعه میدان‌های نفت و گاز، سرمایه‌گذاری در حوزه پتروشیمی و پتروپالایشی و صادرات فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی، بین شرکت‌های ملی نفت دو کشور امضا شد.

نشست مشترک وزارت نفت و سازمان بازرسی: نشست مشترک مدیران ارشد وزارت نفت و سازمان بازرسی کل کشور روز یکشنبه (۱۴ اسفندماه) با هدف همکاری بیشتر بین این دو دستگاه اجرایی و نظارتی کشور با حضور وزیر نفت و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مدیران ارشد این دو دستگاه برگزار شد و معاونان وزیر نفت در بخش‌های مختلف به ارائه وضع پروژه و طرح‌های در حال اجرای حوزه خود در صنعت نفت پرداختند و چالش‌ها و مشکلات پیش رو برای افزایش شفافیت کاری برای مدیران ارشد سازمان بازرسی کل کشور تشریح کردند. جواد اوجی، وزیر نفت نیز در این نشست اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره را اولویت اصلی وزارت نفت دانست و بیان کرد: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.

آزمون استخدامی وزارت نفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ در روز سه‌شنبه (۱۶ اسفندماه) منتشر شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند. فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نفت تا ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

سایر اخبار: تکلیف مجلس به وزارت نفت برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گاز، مشخص شدن سازوکار تأمین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی مصرف سوخت، گازرسانی به چابهار در ایستگاه پایانی، شرکت ملی گاز موظف به نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکان، برگزاری نشست مشترک شرکت‌های نفت و گاز ایران و روسیه، رونمایی از سند تجارت جهانی گاز و مجاز شدن دولت برای تعدیل نرخ خوراک گاز پتروشیمی‌ها از دیگر اخبار هفته جاری بوده است.

پیشنهاد هفته: اگر می‌خواهید در جریان ماجرای سوخت‌گیری با کارت سوخت و مراحل صدور از زمان ثبت درخواست تا تحویل به متقاضی قرار گیرد، «صفر تا صد تولید کارت هوشمند سوخت» را بخوانید.

کد خبر 470123

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *