loader image

۵۰۰ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در شرق مازندران در حال اجراست

۵۰۰ میلیارد ریال پروژه گازرسانی در شرق مازندران در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ضمن تشریح تازه‌ترین وضع پروژه‌های گازرسانی شرق این استان، از در حال اجرا بودن این پروژه‌ها با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، قاسم مایلی‌رستمی با بیان اینکه خط تقویتی خیابان فرودگاه بهشهر یکی از سه پروژه شرق استان مازندران است، گفت: مدت پیمان این پروژه ۱۲۰ روز است که در بازه زمانی خرداد ۱۴۰۲ تا مهر ۱۴۰۲ به طول ۱۳۰۰ متر اجرا می‌شود.

وی درباره دیگر پروژه شرق استان توضیح داد: خط تغذیه و توزیع حد فاصل روستاهای نیالا به سمت روستاهای اوارد و رمدان هزارجریب گلوگاه و روستاهای یخکش، پجیم و زلت هزارجریب بهشهر نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: مدت پیمان این پروژه نیز ۲۷۰ روز در بازه زمانی از شهریور ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۲ است. افزون بر این، ایستگاه تقلیل فشار گاز در روستای یخکش نیز به ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب بر ساعت احداث خواهد شد.

مایلی‌رستمی بیان کرد: تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال‌های اخیر نه‌تنها متوقف نشده، بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت‌های داخلی شتاب بیشتری گرفته است.

به گفته وی، هم‌اکنون ۵۹ شهر با ضریب ۹۹.۹ درصد و ۲۵۷۷ روستا با ضریب نفوذ حدود ۹۶.۵ درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

کد خبر 475795

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *