loader image

رویکرد حمایتی شرکت انتقال گاز از سازندگان داخلی

رویکرد حمایتی شرکت انتقال گاز از سازندگان داخلی

سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران رویکرد اصلی این مدیریت را حمایت از سازندگان داخلی به‌منظور بومی‌سازی قطعات و تجهیزات اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسینعلی اسماعیلی در حاشیه بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز فامنین و ستاد منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، اظهار کرد: این منطقه عملیاتی با توجه به موقعیت راهبردی منطقه و بهره‌مندی از کارکنان خبره و کارآمد در حوزه تدارکات و عملیات کالا به خوبی همسو با سیاست‌های مدون شرکت انتقال گاز حرکت کرده که قابل تحسین است.

وی افزود: همکاری‌های مناسب این واحد با دیگر واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه، همچنین ارتباطات خوب و پویای همکاران درون واحدی با یکدیگر توانسته از واحد تدارکات و عملیات کالای منطقه ۷ واحدی الگو در سطح مناطق عملیاتی ایجاد کند.

مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز در سخنانی گفت: این منطقه عملیاتی به‌دلیل قرارگیری در جغرافیای کوهستانی، سخت‌گذر و سردسیر شهرها و روستاهای غربی کشور وظیفه خطیری در انتقال پایدار و پاک گاز طبیعی به‌ویژه در تامین کالاها و تجهیزات مربوط به خطوط لوله و تأسیسات تقویت فشار گاز دارد که این مهم با هماهنگی‌ها و مساعدت‌های همکاران مدیریت تدارکات و خدمات کالای ستاد شرکت انتقال گاز با امور کالای منطقه به‌نحو مطلوبی انجام شده است.

کد خبر 464122منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *